Strukturere din Tilføj Coaching virksomhed til succes

Struktur Problem
Struktur er et problem, der mest selvstændige udbydere kæmper med. TILFØJE trænere, især ofte lider af selvvalgte pres altid “være der” for klienten. Addere brug for ofte ansvarlighed og opfølgninger, og mange trænere falde i fælden at tro, at for at være en god coach, de har til rådighed hele tiden.
Dette er simpelthen ikke sandt. Den første regel for at være en ‘god’ coach er at være en ‘god’ person!
For at være en ‘god’ coach, skal du føler dig godt om dig selv og dit liv. Du skal være en glad, opfyldt person, der har et overskud af positiv energi. Du kan servicere dine kunder, godt hvis du er overvældet og over planlagt. Du skal have et liv uden for arbejde. Og for at gøre dette, skal du have grænser i virksomheden.
Business grænser kommer i form af skemaer. Virksomheden er åbne visse dage i ugen, og lukket andre dage i ugen. På disse OPEN days har virksomheden visse driftstimer.
Uanset hvor stor en coach du er, uanset hvor mange mennesker du hjælper, og uanset hvor meget du gør godt i verden, du kan ikke glemme, at din ADD coaching praksis er en forretning, og virksomheder har brug for grænser.
Hvis du glemmer dette, vil du kæmpe både følelsesmæssigt og økonomisk.
Hvad de skal gøre
Først skal du beslutte hvad din arbejdsdage er. Hvilke dage i ugen, vil din virksomhed være åben? Hvad helligdage vil du have? Hvor meget ferietid vil du give dig selv?
Beslutte derefter, hvad din arbejdstid vil være. Oprette din driftstimer for hver arbejdsdag.
Næste, finde ud af, hvilke dage du vil faktisk coaching i din arbejdsuge. Glem ikke at du har brug for tid hver uge for administrative, marketing og planlægning opgaver.
Endelig, holde sig til det! Hvis en (potentiel) kunde kalder på søndag, ikke og søndag er en arbejdsdag for dig, vent indtil den næste arbejdsdag til at returnere opkaldet. Klienter ikke vil respektere dine grænser, hvis du ikke overholder dem.
Et levende eksempel
Mange selvstændige udbydere er bange for at begrænse deres tilgængelighed betyder, at de vil miste kunder. Jeg har fundet modsat til at være sandt.
Her er min foretrukne eksempel: en tidligere klient af mine venner er en massage terapeut. Når vi begyndte at arbejde sammen, han arbejder 7 dage om ugen, idet klienter ethvert tidspunkt af dagen eller om natten. Hvis en klient kaldet og ønskede en massage på 6:00 AM, ville han gøre det. Hvis en anden klient ønskede en massage på 10:00 samme dag, ville han gøre det! Han var så bange for at miste en kunde, at han brændte sig selv ud af at være på vagt hele dagen, hver dag. For at gøre tingene værre, kan han næppe få enderne mødes. Han var ikke blot at få antallet af klienter, han havde brug for at opretholde sig selv og virksomheden.
Vi begge vidste at han havde brug at nedsætte sin arbejdsdage og sine åbningstider, men det var svært for ham at komme over sin frygt for at miste kunder. Til sidst, gjorde han. Han skåret ned til 6 dage om ugen, begyndte at deltage motion klasser om morgenen og faldt sin aftentimer.
Til hans overraskelse (men ikke til at minen), business afhentet. De fleste klienter var glade for at booke en aftale inden for hans nye åbningstider, og han giver slip på klienter, der ikke var. Hans stress-niveau faldt, og han giver bedre massage, som førte til flere henvisninger.
Denne tidligere kunde kontrolleres med mig omkring en uge siden, og han var glad for, at business Boomer! Han har været booket og tjene store penge.
Mens denne klient ikke er en coach, har jeg set dette scenario ske igen og igen med mig selv, mine kolleger og mine klienter, der er coaches.
Når du lader grænserne sløre mellem dig og din virksomhed, vil du kæmpe med stress, overvælde, og angst. Når du tager sig af dig selv, vil din virksomhed tage sig af dig.

Dette indlæg blev udgivet i Erhverv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.